قیمت روز خودروهای کارکرده در بازار +جدول
قیمت انواع خودرو کارکرده باتوجه به آگهیهای موجود در جدول زیر آمدهاست.

قیمت انواع خودرو کارکرده باتوجه به آگهیهای موجود در جدول زیر آمدهاست.
به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس آگهی منتشر شده از خودروهای کارکرده در سایت های فروش خودرو، رنو تندر ۹۰ E۲ مدل ۱۳۹۱ با دو لکه رنگ و ۲۴۶ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۴۶۰ میلیون تومان آگهی شده است و تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ با دو لکه رنگ و ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد چیزی حدود ۳۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.
با بررسی آگهی خودروهای کارکرده، به یک زانتیا مدل ۱۳۸۶ با یک لکه رنگ و ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد برخوردیم که قیمت آن حوالی ۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین قیمت زامیاد وانت نیسان بنزینی مدل ۱۴۰۱ با بدون رنگ و ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد در بازار نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. جهت استعلام قیمت خودروهای کارکرده در امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.
قیمت خودروهای کارکرده امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۴ |
||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
رنو تندر ۹۰ E۲ | ۱۳۹۱ | نقره ای/دو لکه رنگ | ۲۴۶,۰۰۰ | ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
برلیانس H۲۲۰ دنده ای | ۱۳۹۷ | نقره ای/بدون رنگ | ۵۴,۰۰۰ | ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تیبا ۲ | ۱۴۰۰ | سفید/دو لکه رنگ | ۷۰,۰۰۰ | ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
زانتیا | ۱۳۸۶ | نقره ای/یک لکه رنگ | ۳۰۰,۰۰۰ | ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
زامیاد وانت نیسان بنزینی | ۱۴۰۱ | آبی/بدون رنگ | ۷۰,۰۰۰ | ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۴۰۵ SLX | ۱۳۹۹ | سفید/کاپوت تعویض | ۱۵۳,۰۰۰ | ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۴۰۵ SLX زیباتر است یا پژو پارس
در اینکه طراحی ظاهری هر دو فرزند پژو ۴۰۵ چندان بهروز و مطابق با معیارهای نوین طراحی خودرو به نظر نمیرسد، شکی نیست؛ اما با این حال، مشتریان بازار انحصاری خودروی ایران مجبورند از میان این دو مدل یکی را برگزینند و درنتیجه، دل به زیبایی بیشتر یکی از آنها بسپارند.
طبق عرف این سالها، افرادی که به دنبال یک سدان اقتصادی مطابق شان اجتماعی میگردند، پژو پارس سال را خودرویی زیبا و متناسب با جایگاه خود درمییابند و از طرف دیگر، خریدارانی که بیشتر به دنبال یک اتومبیل با طراحی ظاهری ساده اما بهروزتر هستند، ۴۰۵ اس ال ایکس را خودرویی مناسب جهت رفع نیازهای خود میبینند.
این دو خودرو ازلحاظ ابعاد، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ اما به نظر میرسد پژو پارس فرمی عضلانیتر را به نمایش میگذارد؛ بهویژهکه درپوش موتور آن مقداری حجمدهی شده است تا بههمراه فرم عضلانی سپرها، نمایی خوشمنظرهتر برای این سدان جمعوجور اقتصادی پدید آورده شود. از طرف دیگر، Peugeot ۴۰۵ slx حالتی آیرودینامیکتر دارد و ذهنیتی چابک و چالاکتر را در افکار بیننده پدید خواهد آورد. درمجموع، باید گفت که ظاهر این دو خودرو نسبتا قدیمی و ساده جلوه میکند؛ اما در بازار ایران، Peugeot Pars خواهان بیشتری دارد و مشتریان سبک طراحی آن را بیشتر از ۴۰۵ slx میپسندند.
در مورد طراحی داخلی این دو خودرو نیز شباهتها به اوج خود میرسند؛ بهنحویکه نمیتوان اختلاف فاحشی میان طراحی کابین ۴۰۵ اس ال ایکس با پژو پارس پیدا کرد. داشبورد مدلهای جدید و رودریهای این دو سدان نسبت به مدلهای قدیمیتر ۴۰۵ تغییر کرده و ظاهری تقریبا مدرنتر به نمای داخلی این دو محصول ایران خودرو بخشیده است.
متریال استفادهشده در ساخت ادوات کابین پژو پارس سال و اس ال ایکس ۴۰۵، ازلحاظ سطح کیفی نامرغوب ارزیابی میشود و پلاستیک خشک اساس آن را تشکیل میدهد. گنجایش کابین این خودروها نیز کاملا یکسان است و بهجهت حضور ۴ تا ۵ سرنشین بزرگسال کفایت خواهد کرد. در مجموع، باید گفت که کابین هر دو رقیب چه ازلحاظ کیفیت و چه سبک طراحی، اختلاف زیادی با یکدیگر ندارند؛ اما Peugeot Pars سال بهواسطه بهرهمندی از تریم دورنگ طوسی-کرم، کلیدهای روی فرمان و پنل متفاوت سیستم تهویه، ظاهری خوشایندتر را ارایه میدهد و از این حیث نمره بالاتری را به دست میآورد.
ارسال نظر